onsdag 17 mars 2010

Sovstilar

Molly, Asterix och Lukas visade fina bilder på sina sovstilar och undrade lite över våra.


Favoriten just nu är att ligga på mattes eller husses ben med magen i vädret.
Har man tur (och det brukar jag ha) får man gos på magen och under hakan! "spinn"
Jag gillar hängmattan också, där rullar jag ihop mig till en boll.
Det är också skönt.

Min favorit just nu är nedersta korgen i mattes garderob, kurar gärna ihop mig på magen, men ibland på ryggen. Matte och husse kommer hit och gosar i omgångar så det här är ett jättebra ställe-mjukt,varmt och skönt. Att ligga under mattes ben och ibland på hennes mage är också skönt.

9 kommentarer:

  1. Det är bra att ni går igenom olika sovstilar och sovställen. Ibland blir det ju så att man använder sig av de gamla invanda stilarna och då är det jättebra att bli påmind om att man kan göra på ett annat sätt också. Bra tips!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också att ligga på rygg i husses knä och bli killad under hakan och på magen. *spinner* Jamars så skönt...

    SvaraRadera
  3. Klädhögar är jättemysiga, i eller utanför garderoben. Men det är klart, att ligga nära matte ger förstås extra gospoäng. Svårt val! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Det är mysigt att sova bland kläder, särskilt helt nytvättade och rena :) Här hos oss brukar Siri också smyga in i mattes garderob så fort hon får chansen! /Siri, Blueberry O Wildberry

    SvaraRadera
  5. Mjauuuarn's myyysigt ♥ Jam & Kram från Oss!!!

    SvaraRadera
  6. Kattson-variation är bra ibland, men inte för ofta! Nosbuff

    Sippo-Kli på magen och under hakan är BÄST! Nosbuff

    Findus, Isak och Rasmus-Ja ibland är det svårt att välja, men vill man ha mycket gos samtidigt är det nära matte som gäller! Nosbuff

    SiriOBlueberry-Rena kläder är bra, matte brukar muttra när vi legat där, men platsen i garderoben får jag ha för jag är så söt! Nosbuff

    Annmi- Mysigt har vi det ! Nosbuff

    SvaraRadera
  7. Åh man blir ju trött bara man ser era sköna sovställningar! Min matte säger att hon en gång i livet vill sova som en katt för vi ser så totalt avslappnande ut.

    SvaraRadera
  8. Nea-sova är skönt, det ska man göra mycket! Våran matte instämmer! Nosbuff

    SvaraRadera