söndag 25 april 2010

Fika

Idag har vi ägnat större delen av dagen åt att ligga i solen och njuta.
Det har varit så skönt!
Nu börjar flugorna och de andra krypen hitta till vår altan så det är riktigt kul!
För matte och husse var det premiärfika på altanen idag.
-Husse vad är det där för något?
Vi måste nosa lite.

Deco: Äsch det där var inget för mig, jag kollar om det finns någon fluga istället.
Dui: husse jag måste nog lukta lite till, njaam jag vet inte om det var något för mig.Det här är vad jag kallar fika!

9 kommentarer:

  1. Vad mysigt att sitta ute, snusa på alla lukter och fika med med husse och matte. Synd att de där kexen inte finns i Dentabits-smak. Öh, Dui? Smaskar du på en blomma? Eller är det din söta tunga du lipar med? Vi ser inte riktigt, men så där lååång tunga brukar vi bara få om vi tvättar oss. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. Findus, Isak och Rasmus-Kex med Dentbitssmak "drömmer" Japp det är min tunga, penseer är goda! Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Åh vad fina ni är :D Bilderna ser somriga ut! Och vilken snäll husse som bjuder på Kex!

    SvaraRadera
  4. Nånstans har jag läst att nån sagt att "det bästa matte hade satte hon på bordet". Verkar som om er matte och husse läst detta?

    SvaraRadera
  5. verkar ju supermysigt!
    själv har jag pip,jagat kryp på balkongen nästan hela dagen...jag har varit på balkongen mellan 07.00 och 22.00 idag! persoligt kattikord!

    SvaraRadera
  6. Tina-tack! "röda om nosen" Kex var ok, penseer bättre! Nosbuff

    Kattson-de är rätt ok på det området så länge det inte är mat så..Nosbuff

    Murre och Pip-Visst är det härligt att vara ute! Nosbuff

    SvaraRadera
  7. Åååå Ballerina som är så gott! ;-) /Jenny, Katthemmet Kompis

    SvaraRadera
  8. Morötter är ju också gott! *drömmande uttryck*

    SvaraRadera
  9. Den tungan skulle nog platsa i Guiness Rekordbok för katter! :)

    SvaraRadera