onsdag 19 maj 2010

Sur

Jag är lite sur på husse.
JAG har minsann inte fått kolla in den nya platsen i garderoben i hallen.
Orättvist!
Nåja, jag ska inte sura så länge men jag ligger väl hellre här än hos dig om det ska vara på det här viset.
Här ser jag bra ut i trädgården i alla fall.

Det har varit varmt och skönt idag också så när jag surat färdigt gick jag ut på altanen och lade mig istället.
Deco och jag har varit där nästan hela dagen.
Med undantag av en liten tupplur i hängmattan.
Det är så härligt med sol och vind i pälsen, fåglar som flyger förbi (in snart?) och humlor, flugor och annat smått och gott!

6 kommentarer:

  1. Det ser ut att vara ett väldigt högt ställe, det där med! Nästan uppe i taket! Men kanske kan du jama dig till en hisstur till det där garderobsstället du också!

    SvaraRadera
  2. Det var ju inte snällt av husse. Klart du måste inspektera nya platsen i garderoben.

    Visst är det mysigt att ta en tupplur på altanen.

    SvaraRadera
  3. Men det ser ju inte ut att gå nån nödpå dig där du är heller. Klart man har rätt att sura lite om nån annan får en fördel man inte själv får, men jag tror du snart blir på gott humör igen?

    SvaraRadera
  4. Gustav-det är ju högt, men inte nytt! Ska fundera över om jag ska låta husse fixa en hissfärd snart.Nosbuff

    Sol-Måne-nej, det är inte riktigt snällt tycker jag. Nosbuff

    Kattson-Nöd och nöd,nej inte direkt, men jag vill också se det nya stället. Man måste ju visa att man inte är helt nöjd så de förstår och kan göra rätt nästa gång. Nosbuff

    SvaraRadera
  5. Klart du också måste få pröva nya stället snart! Under tiden kan man ha mycket roligt för sig på altanen... Kurr och burr.

    SvaraRadera
  6. Findus, Isak och Rasmus-skönt att ni håller med mig! Vi har kul på altanen..Nosbuff

    SvaraRadera