torsdag 4 december 2014

Husses rygg


Jag (Dui) gillar också husses rygg.
Tänk att det är så skönt att ligga där!
Husse är lite klen ibland och säger att det är jobbigt att stå böjd sådär.
Det förstår jag inte alls-inte kan det vara jobbigt med en så fin katt som jag på ryggen?
 Jag har inte kräkts på husse heller....
Däremot provar jag lite försiktig klopunktur ibland för att inte glida iväg för långt.
Hur som helst, husses rygg är verkligen toppen!
För er som inte har provat så tycker vi att ni ska göra det nu!

6 kommentarer:

  1. Ni är för roliga! Säg till husse att han får skaffa sig en låg rullator så kan ni gå runt och han blir inte lika trött i kroppen då, hihi!

    Nosgos

    SvaraRadera
  2. ALLA katter borde ha en husse- eller matterygg att ligga på. Det borde vara en kattlig rättighet.

    SvaraRadera
  3. Aamors idé är genialisk! Med en rullator hade ju husse nåt att luta sig emot och skulle inte bli så trött i ryggen när ni ligger där ;-)

    Nosgos

    SvaraRadera
  4. Vi tycker alla tvåbeningar borde ha en katt på ryggen! Men du får nog vara glad över husse även om han är lite klen, men vår matte är ännu klenare och vägrar ens försöka ha oss på ryggen.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  5. Så söt du é Dui där på Husse"hissen" hihi ...
    /Noooospuss<3<3

    SvaraRadera
  6. Alla-Ska jama med husse om rollatorn! Tycker nog att alla mattar och hussar borde vara så generösa att man får testa i alla fall! Nosdbuffar

    SvaraRadera