söndag 20 september 2009

Dålig service

Hallå!


Vakna nu matte och husse!


Nu har ni faktiskt legat länge nog och drönat.
Och inte har ni lekt något inatt heller!
Vi kräver skärpning!


OK! vi gosar väl lite då om det innebär att vi får
nytt vatten och ny mat när vi är klara och att ni går upp någon gång.




3 minuter senare:
Färdiggosat!
Skynda dig matte, vi vill ha färskt käk nu, och lådan..
lite snabbare kan du nog.


Du husse, sluta såsa det är dags att leka nu, skynda dig, musen
ligger ju i hörnet längst in under bordet.



Ska ni äta nu?!! Glöm det- nu är det faktisk lekdags så
vi kan sova lite när vi är klara!

4 kommentarer:

  1. Tycker jag känner igen det där. Våra människor behöver en fast tass som vägleder dom. Var försiktig så dina människor inte råkar hälla maten i kattlådan bara.
    Tass.

    SvaraRadera
  2. Ska tänka på det!Som tur är så är det ganska långt mellan kattlådan och matskålen så förhoppningsvis hinner de vakna till innan de gjort fel..Tass

    SvaraRadera
  3. Det kan jag jama efter lång erfarenhet...service är INTE tvåbeningars starka sida. Snarare starkt underutvecklad. Jobbar ständigt på en förbättring, men det går TRÖGT.

    SvaraRadera
  4. Mmm särskilt när det är helg som de kallar det. Det tar ju EVIGHETER innan de masar sig upp.
    Tasskram

    SvaraRadera