tisdag 10 november 2009

Problem

Det är spännande att vara husägare!
Husse och matte fixade med pelletspannan igår och gjorde lite extra fint för att sotaren skulle komma.
Allt fungerade som det skulle ända tills imorse..
Nu fungerar det inte alls?


Kolla här! Här kan det vara fel husse!
Du, matte jag tror att felet är här, ser skumt ut!





Eller förresten! Det är nog här felet är! Jag har hittat det! (Tror jag)

Tur att det finns el tills vi hittat felet!
Vi får värma matte och husse lite extra, de är frusna de där bägge!

9 kommentarer:

  1. Inte lätt att hitta fel på pannor minsann. Ändå syns det vilken grundlig undersökning ni företassar. Jam, dom pälslösa stackarna har det inte lätt när det blir kyligt. Vilken tur för dom att dom får bo med er!

    SvaraRadera
  2. Vi känner att vi har en naturlig kattenhet för pelletspannor..De är MYCKET tacksamma att det är just vi som har koll på det mesta som bor här! Tasskram

    SvaraRadera
  3. Jag är imponerad över hur mycket ni jobbar: Först felsökning, sedan vikarierande värmeelement! Ta en vilodag så fort allt är ordnat, det är lätt att överanstränga sig, eller lite modernare uttryckt, "tassa in i väggen".

    SvaraRadera
  4. Mjaou! Man verkligen ser hur ni utför en nosologisk undersökning av pannan. Den enda panna jag undersöker sitter på husse. Men det så sant som det var jamat, tur att människorna får bo hos er.

    SvaraRadera
  5. Misstänkte att ni skulle få ha koll på pannan och sotningen... hoppas det löser sig snabbt!
    Det finns 2 stycken här som gärna busar och gosar med er om ni ska åka till mormor och vila upp er...

    SvaraRadera
  6. Så här är det hälsar min människa - har man hus har man mer - bekymmer alltså - det är alltid något som behöver fixas eller bytas. Själv tycker jag att min människa ska använda pengarna till nåt bättre, till exempel nya råttor åt mej *uppmuntrartass*

    SvaraRadera
  7. Tack snälla för allt stöd i tuffa tider!
    NosPuss Wikki

    SvaraRadera
  8. Hej alla!
    Det är lite mer att hålla koll på så här i hus..Vi ska snart ta en riktig vilodag så vi inte "tassar in i väggen" tror det lugnar sig är hemma ganska så snart!Nya råttor verkar som någonting som vi också behöver, det var ett tag sen sist! Tasskramar

    SvaraRadera
  9. Mjauuuarn's såå Duktiga ni är!
    Jam & Kram från Oss ♥...

    SvaraRadera