måndag 8 september 2014

Mysig??


Häromdagen var Inkan hos oss.
Det var kul men hon är allt lite jobbig när hon ska kolla hur lång man är varje gång ;-)
(Tur att man inte är utställningskatt för då kollar dom visst hela tiden hur lång man är)
 Nåjam, Inkan hade med sig en myspåse som matte bett om hjälp med att införskaffa.
Än så länge har vi mest nosat på utsidan på den.
Är inte helt säker på att det är bra men har varit inne och provlegat liiiite.
Den ska var såå mysig säger matte..vi får väl se jamar vi.

8 kommentarer:

  1. Det är inte alltid vi gillar det som våra tvåbenta kommer hem med, det är bara att konstatera. Men det kanske går att få till den där så att ni gillar den?

    SvaraRadera
  2. Den såg verkligen jamarmysig ut! Jag älskar att krypa in/under saker och sova. Men matte blev snopen när hon köpte en mindre variant av sovpåse till mig och jag vägrade ens att prova den. När hon efter flera dagar skulle lägga undan den och lade ifrån sig den på byrån i sovrummet kom jag på att den var purrfekt att ligga ovanpå. Nu är den min favoritplats på nätterna, men jag använder den inte som matte hade tänkt sig. *fnissjam*
    Hoppas ni kommer att gilla er fina myspåse
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  3. Den är säkert mysig om man gillar att sova i en sovsäck, hihi!
    Var det rätt längd på er, hihi?

    Nosgos

    SvaraRadera
  4. Om ni inte gillar sovpåsen, får väl matte ligga i den *fnissjam*

    Nosbuffar

    SvaraRadera
  5. Åh,vilken fin Myspåse <3
    /Nooospuss på Er!

    SvaraRadera
  6. Gör inga förhastade omdömen om påsen. Undersök den noga innan ni jamar vad ni tycker.

    SvaraRadera
  7. Alla-Matte får kanske plats! Vore en syn! HON tycker den är mysig! Vi ska vänja oss vid den först..Nosbuffar

    SvaraRadera
  8. Ser mysig ut den där sovpåsen , den kommer säkert att vara xtra mysig till vintern när det är kallt :)

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera