torsdag 29 januari 2015

Genom eld och vatten




6 kommentarer:

  1. Men hujam då, jag vågar knappt titta! *tassen för ögonen*

    SvaraRadera
  2. Nu har matte lekt med era bilder igen ;-)
    Fint blev det!

    Nosgos

    SvaraRadera
  3. Kom att tänka på ♫ Jag ska följa dig/er genom eld och vatten
    Över land och hav
    Jag ska älska dig/er tills hjärtat slutar slå
    Från det högsta berg till det djupaste av dalar ska jag gå
    Genom tid och rum ja alla mina dagar ska du/ni få ♫
    Hihi /Jan & Kram ni goa ♡ ...

    SvaraRadera
  4. Det är bra att ni kompletterar varandra även på bilder ;-)

    Nosgos

    SvaraRadera
  5. Det här var läskigt! Ni blev väl inte bränn- eller vattenskadade?

    SvaraRadera
  6. Alla: Matte tänkte också på den där sången! Bilderna blev rätt fina tycker vi! Nosbuffar

    SvaraRadera