tisdag 31 mars 2015

Ta tass om


Matte och husse har ett uppdrag den här veckan.
De tar hand om vår grannkatt Misse.
Just nu är han i sitt hus men han kanske får komma in till oss lite senare i veckan,
 Misse får gå ut och in som han vill så det gäller att ha lite koll..
-Jaaam, husse!!
Nu är Misse inne!
Här är Misse själv-rätt hungrig och gossugen och visst är han lik mig, Dui?
(Fler bilder kommer sen)


Bra att du kom hem nu, husse-
Tänkte att det var bäst att lägga sig innanför dörren så jag inte missar mitt gos!

5 kommentarer:

  1. Spännande att passa en grannkatt.
    Smit nu inte ni också ut för då blir matte och husse oroliga om ni försvinner.

    Nosgos

    SvaraRadera
  2. Vad snälla ni är som hjälper grannkatten. Hoppas h*n visar sin tacksamhet genom att vara jamarsnäll tillbaka.

    SvaraRadera
  3. Jag måste jama att ni är de mest gästvänliga katter jag vet! Själv känner jag mig tveksam till att jag skulle välkomna katter i mitt hem som ni gör!

    SvaraRadera
  4. Kul att vakta en kompis. Hoppas att kommer och hälsar på er också. Inte bara er matte å husse :)
    Visst är Misse lik dig, Dui. Vi trodde först att det var du som åt på bilden, så vi fick titta efter noggrannare.

    Nosgos

    SvaraRadera
  5. Spännande "tass" & visst är han lik dig,Dui.
    /Nospussar på Er ♡ ...

    SvaraRadera