lördag 25 juli 2015

Prioriteringar


Vi började dagen i sakta mak med en lite sen frukost och vila.
Men sen chockade matte och husse oss genom att välja utgång ganska omgående!

 Solen sken faktiskt och det var riktigt skönt!
Vi satte nog uterekord idag.
Hann med att äta massor  med gräs, spana in en groda (bihanget bakom gjorde att jag, Dui inte fick tag i den).
vila lite i gräset och så stöta på grannkatten Frans.
Lite hetsigt sådär men det gick bra.

Nu regnar det så vi är glada över vår förmiddagspromenad och dessutom lite trötta efter allt spanande så nu blir det mys resten av dan och kvällen

6 kommentarer:

  1. Tänk att "bihanget" i änden av snöret inte hinner med, den latmasken... ;-)

    Tröstebuffar

    SvaraRadera
  2. Så mysigt & tur att ni tassade ut tidigt innan regnet & ha nu en riktigt jamarmysig eftermiddag/kväll sönosar ♡ ...

    /Jam & Kram
    .ʌ„„„ʌ”˜˜‟ ╮
    ≽ˉ•ˉ≼¸_„(”)

    SvaraRadera
  3. Jag har samma problem med mitt bihang!
    Aldrig att man hinner jaga ifatt nåt :(
    Härligt att ni hann med en promenad innan regnet kom idag :)
    Här nere har det regnat ända sen imorse så jag tror jag håller mig inne idag!

    Tassklappar och nosbuffar

    SvaraRadera
  4. Det var klokt av matte och husse att be er ta ut dom på promenad på förmiddagen idag. Nu är vädret inte alls roligt att vara ute i.

    SvaraRadera
  5. Vad bra att ni hann med solen på förmiddagen! Solen sken när matte gav sig ut också, men jamarns vad det regnade när hon kom hem på kvällen.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  6. Alla-Det var jätteskönt ute, Tyvärr ville ju bihanget inte att jag skulle ta grodan så hon var extra seg men det är kul att försöka ta dn ändå! Nosbuffar

    SvaraRadera