tisdag 1 september 2015

Strutlös


Idag togs tratten av en stund.
 Jag passade på att äta och dricka ordentligt utan den där störande saken.
Låg och bara var en stund också.

 Passade på att tvätta mig ordentligt om huvudet och benen under sträng övervakning av matte.
Vet ni hur skönt det är att få tvätta sig när man inte kunnat göra det på flera dagar?
När jag närmade mig tvätt av de bakre regionerna så hann jag inte tänka tanken förrän matte var där med tratten.
Hmpf!
Nåjam, det var skönt den stunden jag slapp den där förbenade struten!

7 kommentarer:

  1. Jamarns vad skönt att slippa vara trattkatt även om det bara var för en stund! Synd att matte var så snabb att sätta tillbaka den.
    Vilka söta svarta trampdynor du har! :)
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vet PRECIS hur det känns att ÄNTLIGEN få tvätta sig! Uschjam, det bara inte finns något så begränsande för ett drägligt liv som en tratt runt halsen!

    SvaraRadera
  3. Du hann ju bli jättefin i alla fall. Hoppas du snart slipper tratten, men det är nog bättre att ha den lite för lång än för kort tid.

    SvaraRadera
  4. Så fint att slippa tratten en stund i alla fall och fin blev du efter din egen pälsvård. Snart så slipper du den!

    Nosgos

    SvaraRadera
  5. Naw,sååå du njöt av att få vara strutlös goding/Nooospuss <3

    SvaraRadera
  6. Vi har läst ikapp nu och har hela din sjukdomshistoria klar för oss. Stackars dig! Ackjam, dessa fåntrattar, så odrägliga de är! Vi håller tassarna jättehårt att du snart får slippa den <3 Men du, det är nog rätt bra ändå med tratten, för annars kanske såret inte hade läkt som det skulle <3
    Bra att ni får mer godis nu, det är i alla fall något positivt med tratten!
    Tassklappar

    SvaraRadera
  7. Alla- DUMstruten är ett elände, en befrielse den stunden man slipper den men godiset är gott som jamat! Nosbuffar

    SvaraRadera