måndag 22 oktober 2012

T12

Jag (Dui)  vann Tasseriet T12 hos Wikki.
Matte hämtade paketet för några dagar sen men vi har ju haft så mycket att göra med att ta hand om vår gäst så vi har inte hunnit visa det förrän nu. 

Så mycket fina saker!
För både två och fyrbenta.
Tack!
Och goda.... 
Nu får det vara slut med att snåla på en massa gottis, vi vet ju att det finns!
Inte nog med att jag vann allt detta.
 Jag vann ett klösträd från Pejst och Jansson också!
Det skänker jag vidare till Södertälje Katthem och hoppas att katterna där gillar det!
Extra tack till Stora Matte som tänkte på Deco också!
Naturligtvis delar vi på sakerna.

Så vill vi passa på och påminna om nästa Tasseri T13 hos Wikki .
Tillsammans kan vi göra skillnad.

11 kommentarer:

  1. Grattis till den bästaste gissningen :)

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Oj vilken massa saker. Grattis till vinsten!
    Vad snällt att skänka klösträdet vidare!

    Nosgos

    SvaraRadera
  3. Jamars grattis till vinsterna, missevänner
    Klokt att skänka klösträdet vidare till Katthemmet, mjau

    Tass tass

    SvaraRadera
  4. Men vad snälla ni är som skänker ett klösträd till oss! Vi är många här som gillar att klösa.

    SvaraRadera
  5. Jamargrattis till vinsten! Mjausingen vad mycket fina saker! Jag tror Berit och hans kompisar kommer bli jamarglada över klösträdet. Vi är så nyfikna på hur nya katthemmet blir och kommer skicka dit matte så fort det blir klart så får hon rapportera till oss sen.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  6. Stort, stort grattis! Och så snällt att ge bort trädet!

    SvaraRadera
  7. Jättefina saker i paketet :-)
    Åh va snällt att skänka trädet till Södertälje Katthem, vann inte ni ett annat klösträd nyligen som ni också skänkte? Ni är för goa! De på katthemmet blir nog jätteglada.

    SvaraRadera
  8. WOW !!!
    Så många fina grejer det var i Tasseri paketet :)
    Förstår att ni blev glada !

    SvaraRadera
  9. Alla-Det här är T12 vinsten som jag vann på Tasseriet och klösträdet som var vinst skänker vi till Södertälje katthem, vi har alltså vunnit ett träd,men vi har ju ett och då behöver ju andra det bättre.
    Det var riktigt kul att vinna! nosbuff

    SvaraRadera
  10. Mjau vad skönt att paketet kom fram! Och jag vet ju att Pejst och Janssons människor kommer att leverera klösträdet när det nya Södertälje katthem blir klart! *svansdans* NosPuss Wikki

    SvaraRadera
  11. Wow Grattis ! Åh, vad avis vi är och arga på vår lata Matte som inte har tid att ha koll på alla roliga tävlingar. :-( *sura*

    SvaraRadera